Asistent training și dezvoltare

Alătură-te echipei noastre în rolul de Asistent Training și Dezvoltare în Divizia Resurse Umane.

Aici vei avea oportunitatea de a:

  • Participa la planificarea activităților de instruire și dezvoltare profesională a angajaților băncii.
  • Contribui la elaborarea programelor și materialelor de training și instruire.
  • Dezvolta abilități de prezentare și organizatorice.

Printre responsabilitățile tale vor fi:

  • Planificarea și organizarea activităților de instruire și dezvoltare profesională.
  • Elaborarea și actualizarea programelor și materialelor de training.
  • Coordonarea și facilitarea sesiunilor de training pentru angajați.
  • Evaluarea eficienței programelor de training și propunerea de îmbunătățiri.

Ești candidatul potrivit dacă:

  • Ai abilități excelente de prezentare și organizare.
  • Ai participat la activități extra-curriculare (concursuri naționale, internaționale ș.a.).
  • Ești pasionat de dezvoltarea profesională și de instruire.
  • Ești orientat spre detalii și capabil să gestionezi mai multe sarcini simultan.

Tu conduci cariera ta. maib