În linie cu strategia actualizată, cu rebrandingul anunțat, cu transformarea modelului său de sucursală, cu lansarea de proiecte și procese inovatoare, maib continuă ciclul schimbărilor conform noii filosofii a brandului și anunță implementarea dress code-ului în rețeaua de sucursale și agenții. Acesta a fost regândit în linie cu noua identitate vizuală a maib, oferind în același timp plus de confort și culoare. Amintim că acum un an angajații maib din Oficiul Central au adoptat un stil vestimentar casual, optând pentru mai multă comoditate și libertate în alegere.
Accente de culoare și accesorii definitorii
Atât consultanții clienți, cât și tellerii (specialiștii deservire), managerii relații clienți vor purta o uniformă care combină stilul clasic, cunoscut în societate ca un etalon al domeniului bancar, cu stilul informal, care este mult mai prietenos, comod și ușor în stilizare și personalizare.
Consultanții clienți, care zi de zi întâmpină clienții și îi ajută în identificarea serviciilor și produselor bancare conform necesităților au adoptat un dress code colorat, mai puțin business - tricou polo în culorile maib – mentă închis, gri-albastru și alb. Diversitatea de nuanțe le va permite să asorteze partea superioară a ținutei cu pantaloni clasici sau casual (blugi), dar și cu fuste în culori precum albastru, negru, maro, gri. Tellerii, managerii relații clienți, dar și managerii corporate vor purta cămăși, însoțite de câte un accesoriu definitoriu cu logoul băncii: pentru bărbați – cravată mentă închis sau gri-albastru, iar pentru femei – eșarfe în aceleași culori.
Igor Tenu, Consultant clienți, Sucursala „Gheorghe Asachi”:
„Implementarea unui nou dress code era o schimbare mult-așteptată de angajații din sucursalele maib. Uniformele sunt comode și speciale, ceea ce ne va diferenția. Cel mai mult m-a surprins geaca fără mâneci pe care o vom purta în timpul mai răcoros, calitatea stofei este foarte bună și comodă. Sper că fiecare angajat va fi surprins de noua vestimentație și va aprecia schimbarea, la fel cum am făcut-o eu”.
Simplu, practic și modern
Noul dress code implementat în sucursale este unul mult mai relaxat și oferă echipei maib mai multă libertate de a alege ceea ce poartă. Dress code-ul actualizat îmbină cu succes stilul business cu cel casual, fiind însă mult mai practic și apreciat de echipă.
Nicoleta Anghelici, Manager Relații Clienți Retail, Sucursala „Gheorghe Asachi”:
„Mă simt mult mai comod în noul dress code. Sperăm că și clienții vor aprecia noua noastră ținută vestimentară, la fel de colorată și prietenoasă ca identitatea vizuală a băncii”.
Alinierea cu valorile maib și tendințele internaționale
În esență, adoptarea dress code-ului casual în cadrul băncii se aliniază tendințelor internaționale care presupun o abordare mai informală în ceea ce ține de aspectul și codul vestimentar al angajaților din banking. În cazul maib, ținutele colorate și mai puțin formale se armonizează cu valorile băncii – de a fi profesioniști, transparenți, inovatori, cu spirit de echipă, demni de încredere, agili și, desigur, mereu orientați către clienți.
Ruxanda Capmari, Director Marketing:
„Acțiunile de brand refreshment începute anul trecut se reflectă acum și în ceea ce ține de imaginea echipei maib și vor continua să se reflecte în activitatea și identitatea vizuală a băncii, inclusiv din teritoriu. Am devenit mai simpli, mai aproape de clienții noștri, aliniindu-ne promisiunii de brand mereu orientat către clienți”.
Împreună la nivelul următor!