Maib investește în educația financiară a tinerei generații

Maib investește în educația financiară a tinerei generații

Informații utile, zâmbete, ochi plini de curiozitate, întrebări dintre cele mai neașteptate și mai interesante – acestea sunt doar puținele detalii care au caracterizat vizita la maib a elevilor clasei a XII-a a Liceului "Gaudeamus" din Chișinău.

În contextul Zilei Internaționale a Economisirii, marcate în fiecare an la 31 octombrie, maib s-a alăturat inițiativei Băncii Naționale a Moldovei de a organiza activități dedicate acestei zile, găzduind  elevii dornici să afle mai multe despre sistemul financiar-bancar din țară și despre cum să-și crească nivelul de educație financiară.

Prima parte a vizitei a avut loc în Sucursala „Constantin Tănase”, unde fiecare elev s-a familiarizat cu noul model operațional al maib, descoperind rând pe rând: zona operațiunilor bancare rapide, zona tranzacțională, zona consultativă, zona digital corner și zona premium alto.

Ana Ababii, Directoarea Sucursalei „Constantin Tănase”: 

„Este o adevărată plăcere să primim în vizită astfel de tineri: deștepți, curioși și energici. Cel mai mult i-am văzut interesați de zona maib digital, ceea ce este și firesc, luând în considerare gradul de digitalizare din prezent. Ne dorim ca ei, prin prisma de cetățeni responsabili și viitori clienți maib, să simtă tehnologiile inovative pe care le implementăm pentru a le face viața mai simplă și mai ușoară.”

O sesiune de training despre produsele și serviciile bancare ale maib a urmat în incinta maib student lab la ASEM, unde trainerii băncii i-au ghidat cu multă precizie și îndemânare prin două studii de caz practice despre cum să-și gestioneze eficient resursele financiare, dar și cum să le investească corect.

Tatiana Medvedeva, Șefa Direcției Training și Dezvoltare:

”A fi maib înseamnă să investești mereu în societatea în care trăiești, iar lecțiile de educație financiară pentru copii, elevi, studenți sunt felul inspirat prin care noi trăim valorile sociale.”

Elevii nu doar că s-au implicat activ în cadrul exercițiilor practice, dar au demonstrat cunoștințe temeinice în domeniul educației financiare, spirit antreprenorial și inovativ, precum și dorința de a persevera în continuare pe acest segment.

Educația financiară este unul dintre domeniile cheie în portofoliul proiectelor de responsabilitate socială corporativă ale maib.

Promovăm educația financiară la nivelul următor!

Despre maib

Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din ţară.

Totodată, compania se regăseşte în topul preferinţelor de angajare ale absolvenţilor universitari, conform studiului „Percepţia brandului de angajator şi aspiraţiile de carieră ale absolvenţilor din Republica Moldova”Maib este considerată de studenţii absolvenţi ai universităţilor din Republica Moldova cel mai bun angajator, fiind și cel mai cunoscut brand de angajator din 12 companii propuse studenţilor spre alegere.